דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזרני ויסקו - כל מה שרציתם לדעת ולא ידעתם את מי לשאול 

מאת    [ 30/12/2011 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 3930 פעמים ]

מזרני ויסקו – כל מה שרציתם לדעת ולא ידעתם את מי לשאול

אם יצא לכם לחפש לאחרונה מזרון חדש לחדר השינה שלכם או שנתבקשתם לחפש מזרן מתאים לאדם השוכב מרותק למיטתו במשך שעות וימים רבים, בוודאי יצא לכם לשמוע את השם "מזרוני ויסקו", ולא בכדי. אין ספק שמדובר במזרנים שהם שם דבר היום, בזכות נוחותם המופלאה ובעיקר בזכות התאמתם המלאה למבנה הגוף של כל אדם השוכב עליהם, בכל רגע נתון.

מהם מזרני ויסקו?

מזרוני ויסקו הם מזרונים העשויים מוויסקו, שהוא חומר הדומה במרקמו לג'ל. ייחודו של חומר זה טמון בעובדה שהוא ניחן באלסטיות גבוהה מצד אחד, אולם גם ביכולת להישאר קבוע מאידך. משמעות הדבר היא, שכאשר שוכבים על מזרן ויסקו, האלסטיות שלו, המושפעת מטמפרטורת הגוף ומטמפרטורת החדר, מאפשרת לו להתאים את עצמו למבנה גופנו כולל כל קימור וקימור ולתנוחה בה אנחנו שוכבים. לאחר שמצאנו את התנוחה המתאימה לנו, המזרן "מתקבע" ומספק תמיכה מרבית לכל חלקי הגוף. יתרון נוסף של מזרן מסוג זה הוא העובדה שזהו "מזרן זוכר" – מזרן ש"יזכור" את תבנית גופנו לאחר מספר פעמים שנישן עליו ויוכל לספק את התמיכה המקסימאלית לגוף. שכיבה על מזרן שכזה יכולה לספק שינה עמוקה ורגועה בעבור כל אדם שמוצא אותו נוח.

מה ההבדל בין מזרן ויסקו לבין מזרן לטקס?

גם מזרן לטקס וגם מזרן ויסקו הינם מזרנים איכותיים ביותר, ולא בכדי. מדובר במזרנים המספקים תמיכה מצוינת לגב ולכן אנשים הסובלים מבעיות גב ו/או צוואר מוצאים אותם נוחים במיוחד. למרות זאת, ממש כמו כל מוצר אחר, גם בחירת מזרן היא עניין של טעם, ובמקרה הזה – של נוחות, ולא כל מי שיהיה לו נוח לשכב על מזרן ויסקו ייהנה לשכב גם על מזרן לטקס. יש הטוענים גם, כי מזרן הלטקס הוא בעל מרכז תמיכה יציב יותר ולכן מתאים יותר לאנשים הסובלים מבעיות גב, אולם טעה זו טרם הוכחה. אין ספק ששני המזרנים מספקים איכות שינה גבוהה במיוחד ושהבחירה צריכה להתבצע על פי הנוחות האישית בלבד.

מזרני ויסקו ומניעת פצעי לחץ

העובדה כי מזרן ויסקו מפזר את הלחץ שמפעיל הגוף על פני כל שטח השכיבה, הופכת אותו למזרן מאוד מומלץ לסובלים מפצעי לחץ. פצעי לחץ נוצרים כתוצאה מלחץ מתמשך על הגוף, ולכן מאפיין בדרך כלל אנשים הנאלצים לשכב או לשבת באותה תנוחה במשך שעות רבות ולפעמים גם ימים וחודשים. כמובן שפעולות כגון החלפת תנוחה ושמירה על היגיינה יכולות לשפר מאוד את המצב ולעזור במניעת היווצרותם של פצעי לחץ, אולם ישנה חשיבות גדולה מאוד גם לשכיבה על מזרן שיגרום להפעלה של כמה שפחות לחץ על הגוף. מזרן ויסקו הינו מזרן שכזה, ולכן הוא מומלץ מאוד גם על ידי אנשי מקצוע לכל מי שסובל או שעלול לסבול מהיווצרותם של פצעי לחץ.

מזרני ויסקו – סיכום

אין ספק, כי מזרני ויסקו הינם מזרנים איכותיים במיוחד, המספקים נוחות שכיבה מרבית ומסייעים במניעת פצעי לחץ. באתר "העיקר הבריאות" תוכלו למצוא מגוון מזרני ויסקו מתוצרת מיטב היצרנים, שיאפשרו לכם לישון לא רק בשקט, אלא גם בנוחות מרבית, תוך הפחתה של כאבי הצוואר והגב.

לקבלת מידע נוסף אודות מזרני ויסקו ועזרים נוספים למניעת פצעי לחץ לחצו כאן!

 

כתבה: שיר שמולביץ.

 

 

 

 

הקניון הוירטואלי www.bari-p2.co.il "העיקר הבריאות" מאפשר ללקוחותיו לבצע רכישת מוצרים ו/או שירותים במגוון תחומים, מהספקים המובילים בישראלבתחום הרפואי, מתאים לרופאים פרטיים, מטפלים וכל מי שמחפש מוצרים בתחום הבריאות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב